Tema: Re: Kas dirba su SymLink'ais?
Autorius: MRT
Data: 2018-02-15 14:22:27
> Tai aišku, tik man niekaip nedaena, kaip gali trečios partijos softas elementariai padaryti tai, kas windozei neįmanoma?

Su n-tuoju Wimdu atnaujinimu galbut pasirodys patogesnis GUI tam mklink'ui.

> Man tik reikia palikt ramybėje originalius failus ir pateikti visą jų rinkinį darbui online read only režime. Tai butų ne Folderio
> "redirect", bet failų jame.

Tai pabandyk i eilini folderi padaryt tris failiuku "uzmetimus" su mklink komanda.

> Tai panašiai, kaip su video redagavimo softu. Prisiimportuoji į Bin'ą iš įvairių vietų video failų ir dirbi su jais. Tu tipo
> redaguoji juos, karpai, o iš tikro jie lieka nepaliesti ir guli sau tinkle.
> Tai va, man reikia tokio Bin'o windozėje.

O softas nenori dirbt su network'o folderiu, kuriame primetyti eiliniai
shortcut'ai i realius failus. Tau reikia - tavo ir problemos.
Sukegt norus su galimybems pagal turimas zinias buna kartais problematiska.