Tema: Re: Kas dirba su SymLink'ais?
Autorius: MRT
Data: 2018-02-15 09:44:11
> Man jau stogas važiuoja bandant išsiaiškinti viską apie tuos symlinkus, hardlinkus ir junctionus.
> Pasikartosiu, užduotis yra tokia: susikurti virtualų foldėrį, kur galima būtų "primėtyti" daug didelių failų iš networko skirtingų
> vietų BE ATSISIUNTIMO. Tas folderis turi būti source folderis kitoms programoms.
> Tiek FAR, tiek TC, tiek DOpus patys SAU gali tai padaryti, bet windozė tų folderių nemato, štai kur bėda.
> mklink komanda sukuria papkę pririštą prie kažko, o man nereikia prie nieko rišti, failai ten bus pririšti vėliau.

Tai skirk skirtuma i ka symlink'as, ar i folderi, ar i failus..
Windows Explorer pvz. su folderiu:

%userprofile%\My Documents\Blankai
%userprofile%\Documents\Blankai

%userprofile%\Music\Tuscias\
%userprofile%\My Documents\My Music\Tuscias

Tavo tie "priristi", "primetyti" da fak is dat?
Tu realiam folderyje prikuri symlink'u i failus?
Tai liuks, bandyk su mklink'u "primetyti" failu i programai
matoma folderi (komanda be /D = failo sym_linkas).