Tema: Re: Kas dirba su SymLink'ais?
Autorius: Vytooks
Data: 2018-02-15 14:04:46
Tai aišku, tik man niekaip nedaena, kaip gali trečios partijos softas
elementariai padaryti tai, kas windozei neįmanoma?
Man tik reikia palikt ramybėje originalius failus ir pateikti visą jų
rinkinį darbui online read only režime. Tai butų ne Folderio "redirect",
bet failų jame.
Tai panašiai, kaip su video redagavimo softu. Prisiimportuoji į Bin'ą iš
įvairių vietų video failų ir dirbi su jais. Tu tipo redaguoji juos,
karpai, o iš tikro jie lieka nepaliesti ir guli sau tinkle.
Tai va, man reikia tokio Bin'o windozėje.