Tema: Re: Programa dėžės dydžio apskaičiavimui
Autorius: Flycat
Data: 2018-01-25 11:49:46
Ne, optimizavimas ne pagal detalių kiekį, jis turi būti toks koks
nurodytas, o pagal dėžės dydį. Klientas sugalvoja, kad jam reikia
pakuoti detales po 24 vnt. ir niekam neįdomu, kad tau po 25 būtų
patogiau ir pigiau daryti.

Logistikos požiūrių gal ir pageidautinos ne kubinės dėžės, bet čia gerai
pamąsčius, turbūt irgi būtų galima sugalvoti, kaip jas ne kubines
skaičiuoti.