Tema: Re: Programa dėžės dydžio apskaičiavimui
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2018-01-25 11:41:02
2018-01-25 11:11, Flycat rašė:
> Dėkui, bandau studijuoti, gavus vieną kraštinę mažiau nežinomųjų lieką.
>
> Dar kol kas nesugalvoju, kaip kokiam Excel'yje padaryti būtų galima.
> Tiesa jame vizualinio atvaizdavimo nebus, reikės eksperimentuoti detales
> dedant.

Na, aš visiškai automatizuoti nebandžiau, "kūrybiškai" uždavinį
išsprendžiau. Šiaip pradėjus gilintis, tai ten išties gali būti dafiga
niuansų.

Pvz. optimizuoti galima ir keičiant detalių kiekį dėžėje, sakykim tavo
pavyzdyje pakuojant po 96 detales, būtų galima pakuoti į 50x40x36 dėžę.
Arba po 104 detales į 50x40x39.

Kubo formos dėžė yra optimali tūrio/paviršiaus ploto atžvilgiu, bet kyla
klausimas ar ji yra optimali logistiniu požiūriu? Ten gal pageidautinos
ne kubinės dėžės? :)