Tema: Re: Win10 taskbar
Autorius: pokemonas
Data: 2018-01-19 19:04:13
O aš jau kelis mėnesius nepagaunu kitos problemos: starte paieška
neranda šviežiai instaliuotų programų. Visokius notepadus ir calc randa,
o va naujų instaliuotų - ne. Tos naujos tai iki 3 mėnesiųs senumo. Toks
jausmas kad indexingas pastrigo.
Problemos prasidėjo po office 360 (legalaus) perdiegimo.
Indexing options žiūrėjau, leidau rankinį reindexavimą... Nepadėjo.

Ką dar bandyt? Internetuose analogiškos problemos neradau.