Tema: Re: Win10 taskbar
Autorius: Caponi
Data: 2018-01-15 17:10:34
Nu man man kompą klientas ar tik ne pirmadienį atnešė kaip nelabai
norintį krautis, panašu, kad kažkas updeitinosi stambiau, nes aš
įjungiau ir kokias 10 min nekreipiau dėmesio, paskui pažiūrėjęs pamačiau
"Updating Windows xx%", tai spėtina, kad klientui kantrybės laukt
neužteko, nu arba taip kas pastrigę buvo. Po kiek laiko WIn užsikrovė,
bet visa ta Modern Apps dalis neveikė, plius ten visokių gyvūnėlių
kompas buvo pilnas, tai ilgai nesipisant buvo padarytas pilnas
reinstalas, kurio pabaigoj gliukai pasikartojo - todėl aš ir įtariu, kad
bėda arba paskutiniuose updeituose arba automatiškai atsinaujinusiam
kokiam draivery.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/