Tema: Re: Win10 taskbar
Autorius: Caponi
Data: 2018-01-15 16:30:53
Mano spėjimas - tam tikra draiverių ir Win (galbūt, tam tikrų updeitų)
kombinacija, labai galimas dalykas kad su sekančiu Win10 buildu
problemos nebeliks. Bo bent mano atveju ten buvo eilinis kontuperiukas
su labai minimaliu ir jau šimtus kartų instaliuotu softo rinkiniu, taip
kad apart MS kliurkos arba Acerio draiverių (nors kokių ten Acerio, iš
esmės visokie Intel/Broadcom/Realtek reikalai, tik tiek, kad MS valia
anie irgi nekontroliuojamai pakišinėjami sistemai) daugiau nelabai kas
būt gali...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/