Tema: Re: vuotafuk
Autorius: Paul_
Data: 2017-12-04 19:50:46
Buvo sovusi tokia mintis tik pagalvojau, kad vietos neatsiras daugiau
negu naitive irasytas i SSD.
Svarstau apie SSD keitima i 256GB, tik kainos didokos ir mazokas
pasirinkimas SSD M.2 2242 formato (Crusial ir Samsung visi yra 2280
formato - netilps).
Aliexpress maciau kinieciu gamintojo KingSpec pigius SSD diskus, taciau
atsiliepimuose yra ispejimu, kad jie stipriai kaista. Stalinio kompo
atveju butu galima uzdeti radiatoriu, bet mano atveju nebus vietos
tokiam sprendimui.