Tema: Re: vuotafuk
Autorius: fenix@h
Data: 2017-12-04 00:39:59
> vienžo, pabandysiu pradžiai defragmentuot hardą, po to bus matyt
>
> ai, neparašiau, pas mane win 8,1, čia visi kažkodėl apie 10 kalbėjo

dar blogiau :( win7 arna 10

defragmentavimas biski toks kompresas numireliui. nebepadeda siame
laikmetyje.
gal tavo hardas yra keliaujantis per kompo generacijas?

maciau toki atveji - prisedu prie kompo ~taip 3 m senumo, pentium dual
core, ram sociai, video ideta brangesne uz visus komponentus kartu
sudejus, bet niekas ten normaliai neveikia. is smalsumo paziureju, kad
hardas kazkoks 160GB sukasi - tipo kompa atnaujino kelis kartus, o
windozes ir hardas liko seni. tiesa, kaip nesisteminias diskas ten buvo
normalus 2TB. permetus sistema i ta nauja diska viskas susitvarke, net
perinstaliuot nieko nereikejo.