Tema: Re: vuotafuk
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-03 23:23:23
Win10 su HDD nelabai derinasi. Kadangi klausėjas rašė "nežinau, kur čia
ir ko ieškot, nesu labai smarkiai IT guru", gavo konkretų maksimaliai
trumpą ir aiškų atsakymą kaip panaikint bėdą.
Jei biškį labiau įdomu, tai fenixo pusvalandžio senumo atsakymas su
nuoroda į superuser forumiuką teisingas (o Win10 čia prie to, kad anie
nuolat brūžina diską su savo telemetrijom ir kita xuinia - SSD atveju
tai vartotojui nesijaučia, o su HDD gaunam periodinius lagus). Na o jei
jau laikyt save guru (ir bet kokiu atveju nežmoniškai gaila 100Eur
komfortiškam naudojimuisi kompu :-)), tai pirmyn skaityt internetų ir
operuot tą amžinos beta stadijos Windozę (tik reikia spėt per pusmetį,
nes išeis naujas buildas ir vėl pasaka iš pradžių :-))

Apibendrinant ir grįžtant prie to, nuo ko pradėjom - šiais laikais
šiuolaikiniam kompe sisteminis diskas turi būti tik SSD. Ir, mano
nuomone, net ir tuo atveju, jei ten yra adekvatesnė nei Win10 OS.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/