Tema: Re: ka naudojat vietoje ABBYY finereader?
Autorius: [mikro]
Data: 2017-12-01 09:08:20
nu tai bet blet... va vakarykstis pavyzdys:
yra vienoje firmeleje utaxo mfp. (modelio tiksliai nepamenu). simta metu jis
sau veikia, scaningas I pasharintus folderius visus kompus mate (tiek w7,
tiek w10). nu ir pasileido autoupdaitu I 1709 builda updaitas. nu ir ka,
pizda barsciuose... utaxas pasharintu folderiu nebemato, viskas. nors is
kitu kompu tie atsinaujine w10 sharai matosi. ok, bandom laime su tiesiog
nauju neupdaitintu, bet svariai paleistu kompu su iskarto w10-1709. ta pati
bybiene., utaxas I pasarintus dirus negali patekti nors uzsipisk. tai kur
blet problemos? jei visa laika veike, o tam tikras buildas kazka prisiveike
ir iprastinis device'as jau patekti negali, nors kompai kazkaip gali. grajai
su permitionais jokio rezultato...
gerai, kad ne man ten knistis su sita problema - kolegai. bet va tokios
lempines mistines problemos, kartais I nevilti varo.

"zZz"  wrote in message news:ovqtt0$66n$1@trimpas.omnitel.net...

Dabar kiekvieną kampą liko apmyžt ir apkaltint w10 :D