Tema: Re: ka naudojat vietoje ABBYY finereader?
Autorius: [mikro]
Data: 2017-11-30 21:27:46
nu visas varnas, kaip ir visus screant shotingus as nuimu instalinant. o ar
jis ten ko neprisidaro - paklausk ms:D bet siaip, pas mane pati namie tai
libra, tai jau kad su libra abbyy nedraugauja tai tikrai, o gliucina
taippat. sakau, 1607 builde viskas dar buvo ok:)

"Dainiushas"  wrote in message news:ovplk3$akl$1@trimpas.omnitel.net...

dėl lt nesu tikras. kažkada prie kažkokio skanerio buvo, bet dar be LT -
nu tai veikė kažkaip, tiesa Abby džiugino kažkaip labiau..... Veiks
grečiausiai, šiai dienai tai jau joks kosmosas.

beje, abby ten kažkaip integruojasi su office, negali būt kad dar anas
visoj toj makalynėj sudalyvauja?