Tema: Re: ka naudojat vietoje ABBYY finereader?
Autorius: [mikro]
Data: 2017-11-30 20:58:14
p.s. pas mane pati namie ant 10 be jokio skenerio zajobinasi. kartais toks
fokusas yra, spaudi ant finereaderio ikonkes, niekas nevyksta. nei logo nei
kas pasirodo. dar kelis kart spusteli, tik po kokiu 20 sekundziu pyst dx
finereaderiu atsidaro:) po tokio "pirmo" paleidimo, paskui pasileidineja
greitai:)
tas irgi randomu, kartais viskas ok.
pas mane aisku 12-tas bet irgi legalus ir visa ka, bet kaip jau suprantu,
versija px. cia kazkoks bendras ms/abbyy nesusiderinamumas tiesiog.

"[mikro]"  wrote in message news:ovpk5l$9g2$1@trimpas.omnitel.net...

pochui skeneris. nuo minoltos mfp iki nupirkto epsono ds1630. ir visai be
skenerio tas abbyy luzineja tiesiog ocr'inant pdf'us.
siaip, nera kad tai butu nuolatos. bet uzsizajobina randomu ir nors
nusisauk. pvz viduri skenavimo tik pyst - scaner disconnected:) nukillini,
paleidi is naujo finereaderi, toliau vaziuojam.
arba spaudi scan, prasideda scanavimas  - getting data ir ant 0 kabo.
skeneris nei krust.

"Dainiushas"  wrote in message news:ovpfut$67g$3@trimpas.omnitel.net...

nu tai ne faktas kad abby čia kaltas, gal su konkrečiais skanerio
draiveriais ir W10 lūžinės ir kitos programos?