Tema: Re: 3 TB klausimai
Autorius: MRT
Data: 2017-11-17 12:15:24

> Matyti visas temas tai netrukdo, nes gali greitai toggle'intis (ar yra
> kas naujo dominančiose temose versus rodyti viską).
> Tag'inimas juk neveikia taip, kaip norima <..>

Sita risam vieta.. TB is tikruju kazkiek pasitiunina, o patogumas
kaip skonis - sakykim, kad neverta gincytis.. nes siaip
ir OE/WM dafyga reikaliuku nemoka, kuriuos TB turi..

> Galima tai užskaityti, kaip absent feature,

OK

> nors galbūt ir neveltui,

Ne - galejo kazkur giliai config tabuose numatyt galimybe freak'ams..

> nes realiai (iš asmeninės patirties dirbant su Treeview'ais) gana
> painu orientuotis didesniuose sąrašuose su gilesniais medžiais ir
> chaotiškai suskleistomis šakomis; painu ir nepatogu paskui ieškoti
> ((iš|su)skleidinėti šakas spaudeliojant pliusiukus), kur ką giliai
> paslėpei/suskleidei, nebent išsiskleidi visą medį... :-)

Nesutinku (as asmenines patirties news'u fleimu skaitymu per OE/WM vs TB).

> Arčiausiai to, ko nori — Ignore subthread ir View -> Thread -> Ignored
> Threads.

Reiktu bandytis, nes OE/WM as [+] ir [-] busenos neseivindavau..
Jei ilga fleima ten skleidziu/atskleidziu - kol jame sedziu Refeshinu
"Get Headers" .. pereinant i kita groups'a WM suvynioja [+] Root_thread'a..
Realiai nera nei atidirbta, nei ziauriai gerai.. tiesiog ta daline
realizacija kartais naudodavau, o su TB - atrodo toks paprastas [+] / [-]
funkcionalumas, bet nera.. big deal? gal ir ne? galiu del to nesidziaugt - tikrai taip,
kitus kaso - gal viena kita bendraminti turiu, o gal ir vienas su baltu paltu pasipuoses toks visas :)