Tema: Re: 3 TB klausimai
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-16 11:36:19
1. Yra kažkoks meniu punktas watch thread, ką jis daro, nežinau, kaip ir
nežinau apie OE watch, bo niekad nenaudojau, ale patikrink, bent
pavadinimai tai beveik identiški
2. LJ jau atsakė, man šitas punktas buvo irgi vienas pirmųjų pradėjus TB
naudotis :-), Quick Filter šitam reikalui netinka, o View -> Threads ->
Threads with Unread puikiai veikia
3. Nežinau, tikriausiai nėra (nebent addonsų kokių pasieškok). Rankiniu
būdu yra Shift+C, kaip LJ pasiūlė.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/