Tema: Re: 3 TB klausimai
Autorius: MRT
Data: 2017-11-17 02:02:39

> Kad nelabai panašiai: greitai junginėdamas (su addons'u) watched
> threads with unread on/off gauni iš karto visą sąrašą dominančių temų,
> kuriose yra *neskaitytų/naujų* žinučių (jau nebereikia vizualiai
> orientuotis, katrose iš visų tag'intų temų iš tikrųjų yra nuajų
> žinučių). Taip pat nebereikia scroll'inti per visų temų sąrašą (kas
> gali būti gerokai imliau) vizualiai orientuojantis, kur čia kas
> užsiredbold'ino. Dar kiek geresnei orientacijai visame sąraše kažkur
> pradžioje (už Thread stulpelio) gali įterpti papildomą stulpelį
> [...]

Viska suprantu, bet yra tam tikri asmeniniai parametrai.
Raudonu/sekamu temu nera daug, megstu matyt visas temas, o ignorint.
Rodyt "tik atrinktas", rodyt "visas, t.y. ir naujas" -
man gaunasi kitoks kliksejimas.

OE/WM man suskleistavo isvyniota tema, kai pereinu i kita groups'a,
atradau TB "\" shortcut'a (naudoju, tik tai is peles click persimete i
klavos click).

labiausiai knisa Thread medzio tam tikros sakos suskleidimo trukumas :(