Tema: Re: Google chrome
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-10-30 19:19:56
"Remigijus" <belekoks@gmail.com> wrote in message
news:ot7a75$3k5$1@trimpas.omnitel.net...
>O kam tu Chromo neišjunginėji? Aš pasinaudojęs programa jas išjungiu
> (išskyrus pašto programą). Chromą aš per dieną kokį 10 kart išjungiu ir
> vėl įsijungiu.

aha, o kas per diskriminacija? browseris kazkuo blogesnis uz pasto programa?
jame negali buti nieko ko reikia kad pastoviai suktus? pvz ivairus youtube
(arba nebutinai) playlistai, arba siaip kokios nors pastoviai
besirefreshinancios sistemos i kurias uzsiknisi kas karta vaiksciot, bo
isiloginimas nemalonus (ne visur imanoma seivint passwordus), tiesioginis
linkas (kad bent uzbookmarkint) i reikiama tos sistemos dali irgi
neimanomas, dalykai kuriu nespejai iki galo perskaityti bet visiskai neturi
noro kita diena (ar po keliu h) atsekineti kur uzbaigei, ir t.t.

elementarus laiko taupymas kaip minimum