Tema: Re: Google chrome
Autorius: Bronco
Data: 2017-10-30 18:05:07
On 2017-10-30 10:15, fenix@w wrote:
> kieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek????

Jo, būtent tiek :)

> cia 100% memory leakas del lievo addono arba addono ir saito kombinacijos.

Taip. Kelis sykius bandžiau gaudyt kuris addonsas, kuris saitas, bet
kadangi tai labai ilgai trunka ir bugas pasireiškia randomu, tai numojau
ranka.

> cia tas pats, kaip man vis luzhta ant google maps kai prisididinu iki
> street view, tai kelis nebeaktualius random addonsus ismeciau - vualia,
> kolkas (tfutfutfu) nebenuluzho

Na aš buvau diseiblinęs visus neesminius (man) addonsus ir vis tiek
bugas pasireiškė, o esminių visokių adblokerių, script blokerių tai
diseiblint neplanuoju, tai kol kas dzin, paskui bus matyt. Nėra taip,
jog naudotis neįmanoma, tiesiog kartą į savaitę reik restartint pc ir
tiek to nepatogumo.