Tema: Re: Google chrome
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-10-27 16:00:26
Man tai jis tokiu režimu užlėtėja iki nenaudotino, ir tada dar veikdamas
pradeda langus juodai dažyti, reik langą mažint, kad dar išsisaugot
įmanoma būtų, po to pradeda not responding kelioms minutėms, bet dar
atsigauna, o galiausiai crashas ir viskas. Jis dažniausiai sėdi ant 25%
(dviejų threadų užpildytų ir tiek).