Tema: Re: Ar kam pavyko prikelti WnMail po rudens updeito?
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-24 19:11:52
Pusė minutės googlinimo pagal error'ą rekomendavo:

a) .net instaliavimas, apie versijas įvairias užsimenama, bet galimas
dalykas, kad ne veltui mano komplekte irgi buvo. Nors aš ant paskutinio
Win10 updeito jokio .net'o papildomai nekišau, tiesai, gal kažkas buvo
daryta ikiupgreidinėj versijoj, kas persikėlė.
b) labiausiai tikėtina - Windows Essentials kalba turi atitikti Win
kalbą - maniškis en-US, kaip ir visi mano naudojami Win. Jei pas tave ne
taip, bandyk parinkt tinkamą versiją, pirmas pasitaikęs linkas (dėl
installerių patikimumo nieko nežinau) -
https://winaero.com/blog/get-windows-essentials-offline-installers-before-microsoft-removes-them/

--
Caponi