Tema: Re: Ar kam pavyko prikelti WnMail po rudens updeito?
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-20 02:02:44
WLM išvis totalus nesusipratimas, bent jau mano porą dienų kankinta 2012
versija, iki tokių smulkmenų kaip grupavimas net nedaėjau...

O kas link prisirišimo, tai WM esminiai pliusai (na taip, dizainas irgi OK,
bet ne jame esmė) - laiškų saugojimas Maildir formatu (kadaise TB taip
nemokėjo, dabar jau lyg ir yra tokia opcija, nors kaip suprantu, dar ne iki
galo išbaigta), krūvos accountų pririšimas prie vieno komplekto
Inbox/Sent/etc... folderių, mokėjimas tvarkingai padaryt combine/decode
newsuose. Plius pas TB dar ten visokių smulkmenų buvo, kurių dabar jau
tiksliai nebepamenu, pvz., kažkokių niuansų buvo su inline paveiksliukų
rodymu. Nu bet bala nematė, kaip sakiau, artimiausiu metu pakankinsiu tą TB
iš naujo, gal kaip nors pavyks susigyvent :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/