Tema: Re: Ar kam pavyko prikelti WnMail po rudens updeito?
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-24 11:31:32
Įmečiau - https://we.tl/vMvphe8OEA

Linkas galioja 7 dienas.

Archyvo slaptažodis - asd

Ten dar .Net 3.5 instaliacija yra, pas mane "archyve" jis buvo įmestas
WLM direktorijoj, nors dabar instalinant nereikėjo, bet palikau, maža ką.

Kas link addonso, tai jį atsisiunti ir tada rankiniu būdu nuėjęs Tools
-> Add-ons -> Extensions -> dantratis viršuj dešinėj -> Install Add-on
 From File

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/