Tema: Re: 1 laptopas 2 OS = problema
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-01-21 21:38:38
"Night" <vkumpikas_trint_@gmail.com> wrote in message
news:o5vlt2$bft$1@trimpas.omnitel.net...
> Na būtų labai keista... Per keletą metų naudojimo negriuvo, o va kurį
> laiką panaudojus OS nr. 2 iš SSD nr. 2 ėmė ir sugriuvo...

o as galvojau, kad as vienas toks. po kryptuoto hardo pajungimo (pilnas
kodavimas, sistemai atrodo kaip neinicializuotas diskas be partitionu) prie
WIN10, jo turinys man irgi karta stebuklingai tapo susipises, taip sakant OS
turbut kazka savo nuoziura "painicializavo" kad useriui butu patogiau,
daugiau nerizikuoju jungt prie kompo su WIN10