Tema: Re: 1 laptopas 2 OS = problema
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-21 15:43:18
Tai praktiškai viskas anksčiau ar vėliau nugriūna. Užtai reikia turėt backupus ir tokie įvykiai patampa tik nedideliu nepatogumu, o ne tragedija. Atsarginių kopijų neturėjimas, jei yra svarbių duomenų kryptintam diske - jau net ne neatsargumas ar aplaidumas, o totalus debilizmas (nieko asmeniško, tiesiog taip yra).
Kas link klausimo "kaip to išvengti" aš irgi manau, kad tavo antra OS čia visai ne prie ko, bet jei nori būt tuo užtikrintas, tai Win10 pakeisk į Win7 - nors šitoj situacijoj racionalaus paaiškinimo kaip Win10 galėjo sukelt tavo minėtą problemą neturiu, bet vat 100% užtikrintumo, kad viskas yra taip kaip ir turi būti su naujaisiais MS kūrinėliais kažkodėl nėra... Ir bet kokiu atveju darykis backupus.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/