Tema: Re: w8.1 update ir w10
Autorius: Bronco
Data: 2016-01-03 04:15:50
On 2015-12-30 17:42, Caponi wrote:
> tik vat toks fokusas, kad kartais kazkokiu stebuklingu budu, ziurek, ima
> ir atsihaidina kas nors, zodziu, budrumo negalima prarast nei sekundei...

Jau bent porą kartų taip buvo. Spėju, jie tą apdeitą atnaujina ir pažymi
kaip "superseeded" versiją, tai jis automatiškai tampa unhided.

Bet nėra čia kuo stebėtis, man pakako win10 vaizdų, kaip pašalinti
integruoti appsai ima ir patys atgal susiinstaliuoja. Pašalini antrą
kartą per powershell, tada lygtais jau nebegrįžta. Bent keliuose
kompuose taip kariavau.

Reziumuojant, patys win10 elgiasi kaip vienas didelis ir išmanus
trojanas, kurį dauguma su džiaugsmu susikiša sau į kompus. O kadangi
win10 yra trojanas, tai jį MS ir kiša visiems kaip trojaną, mol, "va
imkit vaikai nemokamai, bus labai cool viskas!". Strategija iš serijos
"Free Antivirus XP" :]