Tema: Re: w8.1 update ir w10
Autorius: monaxas
Data: 2015-12-30 00:50:07
Išsiliejai, matau. Aš gi sakiau, kad jie padėjo ant kažkieno verkšlenimų kaip ir aš dedu, kaip adminas.
Norit Windows OS? MS pilnai ją valdo arba eikit nachuj. Palauk 2016 07 29 ir tada galėsi piktintis, kad jie vis lenda į neatnaujintas sistemas.

Beje, aš irgi piktinuos, nes jie lenda į mano media sistemą su 36 GB SSD ir (nesakysiu kokiu vaizdo deriniu) AllInOne kompu, kur sukiša draiverius, kurie neatpažįsta LCD panelės.
Nu bet aš, kaip Jėzaus Kristaus anūkas, suprantu, kad aš - ne viešpac.

Ai ir šito dar, aš tik primenu ką viešpac sako ir ko iš mūsų tikisi ;)