Tema: Re: w8.1 update ir w10
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-30 09:51:01
Tai as del Win10 nieko ir nesakau, o kad Win7 EULA apie prievartini brukima
kitos versijos nieko nesako, tai as isitikines.
Ir visiskai px - uz dyka, ar dar primoket siulosi - jei as pasakiau ne, tai
bet kuri save gerbianti kontora tai privalo suprast is pirmo karto.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/