Tema: Re: Ubiquiti UniFi UAP AC M, kaip ji susetupint?
Autorius: gopenzo
Data: 2020-11-20 16:34:06
hai,

pas mane yra trys tokie:
http://www.skytech.lt/uapacpro-ubiquiti-unifi-uap-pro-24ghz5ghz-80211-abgnac-2xgbe-support-poe-p-269924.html

tai principas spėjų tas pats. jungi juos prie lan'o, jeigu buvo kažkur
setupinti, tai nuresetini. instaliuojies unifi controller'į, prijungi
kompą į tą patį lan'ą ir tas controlleris turi rasti tuos įrenginius.
tada jeigu neklystu juos reikia, kaip čia pasakius, užvaldyti su savo
kontrolleriu. ten kažkaip adapt vadinasi ar kazkaip. kai juos
adaptiniesi, tada gali konfigūruot. kai sukonfigini ir saugai
konfigūraciją, tai kontroleris sukopina nustatymus į tuos įrenginius. nu
ir viskas.

šiaip tas kontroleris afigenas dalykas, ypač jeigu turi daugiau
įrenginių nei vieną.

prieš metus kokius konfiginau, konkrečiai neatsimenu kaip kas. prieš
pusmetį papildomą blyną stačiau, tai tik prijungiau į laną,
prisiadoptinau prie kontrolerio ir viskas, daugiau nieko konfigint
nereikia. bėda gal būtų, jeigu controllerį pamest, tada gali teks visus
irenginius resetint ir setupint iš naujo. nors šiaip daugiau
nesigilinau, viskas veikia ir palikau ramybėj.