Tema: Re: Ubiquiti UniFi UAP AC M, kaip ji susetupint?
Autorius: [mikro]
Data: 2020-11-09 18:15:15
nu kiek as isskaitau, tai tas softas tai tik konfiginimui. paskui nebutina,
kad jis visada butu online. ar neteisingai supratau?

"xc"  wrote in message news:robp12$9mv$1@news.omnitel.net...

Aš irgi tokį nusipirkau, bo daug atsiliepimų 'baisgeras' apie ubqt
girdėjau. Ta pati bėda - be kontrolerio nieko iš jo gero. Žodžiu,
lengvai išsidūriau, nes namų vartojimui tą kontrolerio softą laikyt yra
didelė bybienė.

Yra galimybė kaip primityvų AP sukonfigūruoti per androido ar applo
apps'ą, bet ten tik baziniai nustatymai (vienas tinklas, SID'as,
slaptažodis ir viskas). Bet kas daugiau (keli SID'ai su pririšimu prie
vlan'ų, galingumo reguliavimas ir t.t.) - tik per kontrolerio softą.