Tema: Re: Re:Ubiquiti UniFi UAP AC M, kaip ji susetupint?
Autorius: [mikro]
Data: 2020-11-09 16:49:41
nene, jis naujas apsoliuciai. supakuotas su visom plionkem.
gal kas su tais unifi tureje reikalu, trumpai gali nupasakot step by step?
nu gal ka blogai darau, kazkaip kiek isskaitau, tai lyg ir viska paeiliui,
bet unifi softas neranda jo nors tu ka. gal kokiu nuansu yra skiasi...?
tinklo routeris - teo fortigate, negali tureti tame itakos, kad unifi
nemato? kokiu jie ten bl protokolu bendraujasi, kad ne per ip?
o tame ir softe nemaciau, kad kur butu galima sivesti jo ip, jei tarkim ji
turetu. nors pagal manual, dega tvarkingai baltas ledas po pasikrovimo, kaip
ir be klaidos be nieko pats ap pasikrauna...

"marijonas"  wrote in message news:robh2t$v19$1@news.omnitel.net...

"[mikro]" <msn@microsoft.com> Wrote in message:r
> Sveiki,su unifi neturejau gyvenime reikalu, o nuo tinklu ir atsokes kuri
> laika.pakliuvo cia subj, perskaiciau visokius ten start guide ir etc.
> supratau, kad web interfaiso jis neturi, tam reikalingas unifi
> kontrolerris.pasipuciau softa, susinstalinau, pasidariau accounta ir t.t.
> pasujungiam device pati prie tinklo ir bybiene, prie devices unifi niekaip
> man neranda. tinklas paprastas, dhcp, jokiu nesamoniu. kompas kuriame
> unifi sedi tame paciame kambaryje ir prie to paties switcho kaip tas UAP
> AC M. paprotinkit ka negerai darau? blet kaip viskas sudetingai su ta
> [...]

O negali jis but jau prekonfigured is anksciau su savo IP, ty neimt is dhcp?
Pinginasi jis? Gal su portskaneriu praeit per visus portus..
--

----Android NewsGroup Reader----