Tema: Re: kaip nuresetint supista mikrotika?
Autorius: [mikro]
Data: 2019-09-12 13:40:51
jo vakar as ten ikirtau sistema, keistas reikalas, kad tarkim konfiginant ar
bridge, ar netgi wifi routerio rezimu, vistiek nera istrinamas ir nera
isjungiamas defaultinis 88 potinklis, nors tu sukuri ir permeti I 0.
nu bet cia viskas aisku, dabar papasakokit, kur kas gali nutikti, kad po
paconfiginimo su quick setu as jo nebematau per winbox. kur kas
nusidisablina?

"Lapinas"  wrote in message news:qlcol7$87o$1@news.i-klubas.lt...

Susitvarkyk
IP/Addresses