Tema: Re: kaip nuresetint supista mikrotika?
Autorius: [mikro]
Data: 2019-09-10 18:26:43
kurva kurva, kas gi man liepe tuos jobanus mikrotikus pirkt.
as nesuprantu, kokiu durniu jie daryti, bet.
kadangi turiu tris vienetus, tai ta kur reikia nuresetint, kolkas palikau
sone - aiskinsiuosi kita diena, nes tikrai, su buttonu nu niekaip, dabar
pasiemiau kita ir nu kas per juokas, isijungus padefault jis sukonfigintas
kaip cpe
reiskia per wifi neprisijungsi, tai ok, per lana viskas ok.
bet sakykim pakeitus moda I wisp ap ar home ap, nu nesvarbu kuri - wifi
inactive. gali susikonfigint viska, uzsisavint, bet ap inactive ir jo niekas
nemato. tai dabar per koki konfig faila ar kokiu bybiu man ji enablint, nes
jei taip ziurint per ne quick sett o web fig tai nu interfaisai visi rodo
ijungti lyg ir viskas ok..
vienzo, kazko as nesugebu su tais mikrotikais, o labiausiai nesuprantu, nu
nx simple dalyka padaryti per sikna taip, kad sedi ir nesupranti nei kur nei
kaip...

"asf"  wrote in message news:ql88ev$qjf$1@news.omnitel.net...

Tuomet trečias punktas. Netinstall. Smulkemos čia taip sakant. Va mano
routerbordui tai dingus elektrai visada susigadina firmwaras ir
nebeužsikrauna. Prikelti įmanoma tik su netinstall. Kadangi jo vidinė
atmintis su blogu sektorium ar dviem, galvojau gal todėl.. Pakeitus
flešiuką (įlitavus kitą) viskas kaip ir gerai (kiek teko bandyti), bet
sistema reikalauja naujos licencijos ir po 23 valandų nustoja veikti.
Mikrotik supportas atrašė, kad čia jų arkliukas ir sistema prisiriša
būtent prie šios vidinės atminties. Naujas raktas 100 eurų..

Žodžiu, jei ten kas nesiresetina. Nepabijok nusipirkti naujo mikrotiko :D