Tema: Re: kaip nuresetint supista mikrotika?
Autorius: [mikro]
Data: 2019-09-11 15:20:18
nemato nieko.
jei matytu, tai nebutu tos bedos, bet siaip netaip nusiresetino. bet
konfigas kreivumo tai nxnx, kaip buko bridge'o kolkas iki galo nesugalvoju
kaip paleist - jei uzbridgini visus portus jis kaip ir veikia, bet atsiranda
su jo ip tinkle gw vaiduoklis t.y. jei jam palieki prisijungimui
192.168.88.1 pvz ip, kad imanoma butu prisiconnectint tai jis kazkodel
sugeba veikti kaip gw ir po settingsu issavinimo nei winbox nei per joki
browseri prie jo daugiau nebeprisijungi, nors wifi dalina is visiskai kito
gw, kurio potinklis 0. bet koki su dhcp kompa paleidus ima ir pasigauna gw
is to mikrotiko su 88.1:)
nu bet tikrai, viskas taip sudetingai ir taip per subine padaryta, kad
nxnxnx

"Lapinas"  wrote in message news:qla9fk$uq3$1@news.i-klubas.lt...

Tai winboxas per 2 layerį turi matyt mac`ą, nereik jokio wiresharko.