Tema: Re: bevieliai maršrutizatoriai namams
Autorius: Edgaras
Data: 2009-11-02 14:57:09
nusipirkau Buffalo WHR-G300N
gyvenu treciam aukste, kaimynas po manim antram aukste, galvojau trauks,
netraukia, visad ryshis LOW, ir dingineja, pas mane problemu nera, tas
routerys be isorines antenos, jei butu kitas, su isorinem antenom, gal
galetu be problemu ir kaimynas naudotis gyvenantis po manim? namas blokinis,
justiniskese, dekui uz pagalba