Tema: Re: bevieliai marsrutizatoriai namams
Autorius: Abrakadabra
Data: 2009-10-29 09:36:58
ka tu ismanai, apkraus :)  pas mane Asus WL-500GP viskas sukasi kaip bite.
torrentai, IPTV ir t.t.  sukista OLEG firmware.
Atmink pas Asus RT-N16 procas jau ~ 500 Mhz, RAM'o 128 MB. viskas suksis dar
greiciau, USB pralaidumas dar didesnis, vieni pliusai. Nematau rinkoje rimtu
konkurentu siam daiktui.