Tema: Re: bevieliai marsrutizatoriai namams
Autorius: monas
Data: 2009-10-28 14:35:19
O kokie argumentai butu? Man irgi idomu.
USB portas yra maciau. Kokie sansai prie jo prikabint koki External HDD ir
ka leistu toks sprendimas daryt? Kazkur teko matyt, kad tipo leidzia pajungt
isorini hdd, bet naudotis vienu metu tegali vienas tuo irenginiu. Daugiau
nebesigilinau, bet idomiai nuskambejo.