Tema: Re: susibalamutinau del wifi ap didelio kiekio ir IP adresu: ziniuspragos:D
Autorius: MRT
Data: 2018-08-30 19:42:07
> pajunkta I switchus visaip, kaip ir pasakiai - bendrame tinkle daug
> visokiu switchu, nuo 8 iki 24 portu, ir tie access pointai prijungineti
> visaip - I viena switcha pora, I kita pora ir t.t. tie switchai aisku
> tarpusavyje sujungti, ir visas tinklas viename potinklyje sedi niekaip
> nemagementinamas:d

as tikiu, kad ten betkaip belekas.. taciau idomu kiek
apytiksliai tas "daug switch'u" ir "daug wifirouteriuku"

> kas mane ten priverte ateiti - niekas. kolega skundesi kad darbe bybiene
> su tinklais wifi ir visu kitu, <..>

standartiska.. darbe esanti bybiene daug ka darbe knisa,
bet "darbas" nesprendzia, o kad tave i svecius prieme, tai sakyk aciu :)

> <..> is meiles menui sakau uzmesiu aki kas ten
> pas jus -

"menas" tiesiogiai?.. mandri menininkai ir pimpalo formos
instaliacijoj turi izvelgt - nu kazkas tokio yra :D

<..> tai biski issigandau, ir mastau ar cia verta kazka minimaliai
> pataisyt ar ne, tai ir uzklausiau, nes tokioje situacijoje gyvenime
> neteko atsidurt, t.y. taip pribalamutintame tinkle. cia I jokias
> teorijas neivaziuosi ir nelabai tradiciniu sprendimu randu,

pilna tradiciniu sprendimu, o cia reikia is sudo isspaust
kazka tokio, kad rezultate butu wiau.. nu cia beveik menas :D

 >na visada
> yra galimybe - kad nezinau kazko, gal ir imanoma tu kruva routeriuku
> wifi pavidalu, priversti daugiau maziau gyventi taikiai:)

na tarkim lokalius IP suvienodinsi, tarkim DHCP rezervacijas
sutvarkysi, bet tu suprask ir kita - juk ten nelieki..
o kas DHCP rezervacijoj nauja vado iphona sukabins? :)

Jei link tradicinio sprendimo yra tokie na negausiai brangu firmai:
http://www.skytech.lt/search.php?keywords=DGS-1100-0
5 portai - 25 Eur, 8 portai - 32 Eur << susiveda i 8 portinius

Ir tada konstruoji kazka tokio:
1-7 portai be tagu - 192.168.0.xxx
1-7 portai turi tag'a kokiam nors ten VLAN2 ir
porta 8 Untaggeed VLAN2-am - wifi tinklui

Jei kazkuriam taske Wifi prietaisams neuzteks vieno 8-ojo porto,
tada padarai 7-a, 6-a, 5-a portus "untagged VLAN2" ..

Jei kazkuriam taske sueina kokie 24 laidu i 24portu switch'a,
tai 8P_SW Port1 - senas 24port_SW ir palieki visus
kompus, bet is tos kruvos reikia rasti tuos laidus,
kurie eina i kitus SW ir kokius nors WIFI-AP

Kaip bebutu 192.168.0.xxx - juk laidiniu
kompu ne >250, tai ir switchu ne >50

Tai va.. piguvine apraiska.. o ar finansuotu,
o ar tau paciam tos meiles menui ar pakaktu? :D

Aisku kitas cirkas bandyt kazkaip tuos wifi routeriukus apjungt per LAN
portus kabeliais ir n-1 pervest i AP rezima, o "routeriu" palikti viena.
Cia sakykim hw-free, bet laidu raizgalinej daug gyvaciu subiniu matysi.