Tema: Re: susibalamutinau del wifi ap didelio kiekio ir IP adresu: ziniu spragos:D
Autorius: [mikro]
Data: 2018-08-30 18:59:13
butent. pas lanininkus wifi'inku leisti negalima, bo ten saugumo
levelis -10. sharu visokiu neapsaugotu ir dar bbz ko, vienzo liudna, tai
bent taip siek tiek ramiau:)

"kef"  wrote in message news:pm90gr$c6c$1@trimpas.omnitel.net...

Neaisku kodel bridgint negalima. Tipo wifi anonimai gyvena ir nesaugu juos
leist pas lanininkus?
1, visi ruteriai su skirtingais SSID. Kas neturi rysio tas sau isiraso kita
SSID
2, jei del tinklu atskirimo ir ner babkiu normaliems switchams, leist abu
potinklius tuo paciu "laidu". LANininku < 256, galima ir surasyt bei
fiksuota adresa pakist is kito nei siulomo DHCP potinklio, be to tikriausiai
ne visi pabaisos, greiciausia kai kuriuos galima ir su wifininkais palikti.
Ruteris wifi ir lan potinkliu vienokiam ar kitokiam apjungimui
3, normalus switchai

"[mikro]"  wrote in message news:pm8v1d$b1u$1@trimpas.omnitel.net...

pajunkta I switchus visaip, kaip ir pasakiai - bendrame tinkle daug visokiu
switchu, nuo 8 iki 24 portu, ir tie access pointai prijungineti visaip - I
viena switcha pora, I kita pora ir t.t. tie switchai aisku tarpusavyje
sujungti, ir visas tinklas viename potinklyje sedi niekaip
nemagementinamas:d
kas mane ten priverte ateiti - niekas. kolega skundesi kad darbe bybiene su
tinklais wifi ir visu kitu, is meiles menui sakau uzmesiu aki kas ten pas
jus - tai biski issigandau, ir mastau ar cia verta kazka minimaliai pataisyt
ar ne, tai ir uzklausiau, nes tokioje situacijoje gyvenime neteko atsidurt,
t.y. taip pribalamutintame tinkle. cia I jokias teorijas neivaziuosi ir
nelabai tradiciniu sprendimu randu, na visada yra galimybe - kad nezinau
kazko, gal ir imanoma tu kruva routeriuku wifi pavidalu, priversti daugiau
maziau gyventi taikiai:)

"MRT"  wrote in message news:pm8si8$92r$1@trimpas.omnitel.net...

> butent, kad milijonas ir vienas routeriukas gaunasi. ten toks gyvatynas,
> kad jomajo.
> izoliuoti niekaip, nes nuo bendru switchu jie pajungti, switchai ne
> managinami, apie routeri pagrindini as geriau nieko nepasakosiu:)))
> va ir mastau, kaip ta kebekne bent davest iki puse varpos lygio, nes iki
> normaliai ten vistiek niekaip.

nu smagu.. o cia kokiu budu i ta gyvatyna papuolei? :D..
kad padeti galutinai komplikuoti ar ten switch'ai belekaip dar tarpusavyje
sujungti?..
t.y. sakykim 12 routeriuku, tai du pirmam switche, tada trys ketvirtam sw ir
dar keli 8-am switche?

o sita.. tame gyvatyne kazkokie gyvaciokai dar tave kandzioja, kad bardakas?
:D..