Tema: Re: susibalamutinau del wifi ap didelio kiekio ir IP adresu: ziniu spragos:D
Autorius: [mikro]
Data: 2018-08-30 17:30:05
pajunkta I switchus visaip, kaip ir pasakiai - bendrame tinkle daug visokiu
switchu, nuo 8 iki 24 portu, ir tie access pointai prijungineti visaip - I
viena switcha pora, I kita pora ir t.t. tie switchai aisku tarpusavyje
sujungti, ir visas tinklas viename potinklyje sedi niekaip
nemagementinamas:d
kas mane ten priverte ateiti - niekas. kolega skundesi kad darbe bybiene su
tinklais wifi ir visu kitu, is meiles menui sakau uzmesiu aki kas ten pas
jus - tai biski issigandau, ir mastau ar cia verta kazka minimaliai pataisyt
ar ne, tai ir uzklausiau, nes tokioje situacijoje gyvenime neteko atsidurt,
t.y. taip pribalamutintame tinkle. cia I jokias teorijas neivaziuosi ir
nelabai tradiciniu sprendimu randu, na visada yra galimybe - kad nezinau
kazko, gal ir imanoma tu kruva routeriuku wifi pavidalu, priversti daugiau
maziau gyventi taikiai:)

"MRT"  wrote in message news:pm8si8$92r$1@trimpas.omnitel.net...

> butent, kad milijonas ir vienas routeriukas gaunasi. ten toks gyvatynas,
> kad jomajo.
> izoliuoti niekaip, nes nuo bendru switchu jie pajungti, switchai ne
> managinami, apie routeri pagrindini as geriau nieko nepasakosiu:)))
> va ir mastau, kaip ta kebekne bent davest iki puse varpos lygio, nes iki
> normaliai ten vistiek niekaip.

nu smagu.. o cia kokiu budu i ta gyvatyna papuolei? :D..
kad padeti galutinai komplikuoti ar ten switch'ai belekaip dar tarpusavyje
sujungti?..
t.y. sakykim 12 routeriuku, tai du pirmam switche, tada trys ketvirtam sw ir
dar keli 8-am switche?

o sita.. tame gyvatyne kazkokie gyvaciokai dar tave kandzioja, kad bardakas?
:D..