Tema: Re: Reikia pigiausio routerio signalui stiprinti
Autorius: cooleris
Data: 2015-03-18 21:46:27
Kompai duona o va belaidziu nemegstu
Kabelis yra kabelis
O su sitom dezutem sokiai su bugnais
Vakar turejau problema prie noto su Displayport pajungti apple monika
Pasirodo neimanoma
Tai del routerio jau persgandes pradejau klausti
Nes jei pigiausias, tai gamintojai megsta apipjaustyti
O zinai nusipirksi pora routeriu ir neveisk kaip nori arba ieskosi firmvaru
Taip kad sitoj vietoj ne specas tai norejau persiklausti.