Tema: Re: Reikia pigiausio routerio signalui stiprinti
Autorius: monaxas
Data: 2015-03-18 21:28:21
Pasiduodu. Nes tingiu, pavargęs ir noriu miegot.
Pasikartosiu, bet netikiu, kad tokie medžiai iš Rokiškio kažką bent suvokia kas rašoma:
Access point repeater mode

Tikiu, kad rasi routerį pigiau nei access pointą, bet bet kuris (mano sutiktas bevielis) routeris gali dirbti kaip accesspointas su gimtuoju softu.
Tau užduotis - išsiaiškint, ar routeris dirba kaip access pointas repater režimu ARBA ar galima įdėti DD-WRT firmware.

Dovydas tą jau rašė, aš tiesiog nenoriu kad pistum protą Caponi.