Tema: Re: Reikia pigiausio routerio signalui stiprinti
Autorius: Caponi
Data: 2015-03-18 21:14:44
Tikrai ne is TP-Linku ko gero bet kuris ta moketu, jei ne su gimtuoju
firmwaru, tai bent su DD-WRT, tik tiek, kad biski knopkiu daugiau paspaudyt,
is mano minetu Asusu RT-N10 pigiau kainuoja :-)

Nu bet tau geriau matyt, kazkaip keisti isvis is tavo puses klausimai, kai
kompiuterine technika tavo duona ir google tikriausiai ne naujiena :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/