Tema: Re: k-sistemos.lt internetas Kaune
Autorius: Sunday
Data: 2015-01-12 17:02:18
On 2015.01.11 19:46, Simas wrote:
> Kas nors naudojat k-sistemos.lt interneta Kaune?
>
> Kainos neblogos, o kazin kaip del kokybes? Jeigu lyginant pvz. su Meganet.
>
> http://k-sistemos.lt/lt/internetas

Mano laiku (kai dar buvau ju klientas) KISas bent jau pas mane turejo
kazkokiu magisku problemu su DNS isrisimu ir karta per menesi tekdavo
rankutemis kaitalioti visur DNSus is KISo i Google public, nors kolega
turejo ir nesiskunde :) Bet kadangi manuju niekaip isspresti nesugebejo,
teko pereiti pas tuos, pas ka panasiu problemu nera.

Kas KISe nepasikeite, kaip matau, tai ju vadovo Raimundo (ne)sugebejimas
bendrauti viesoje erdveje :D