Tema: Re: k-sistemos.lt internetas Kaune
Autorius: vrm
Data: 2015-01-11 21:59:15
Prieš pora metų tragedija visiška buvo - pingai baisus, vien pastoviai
time'outai arba išvis ryšio nebuvimas. Masiškai uzeriai pereidinėjo į
meganet irgi mikrovisatą. Kai jau galutinai užkniso koliotis su suportu,
iškeičiau į mikrovisatą. Pokitis kaip diena ir naktis buvo. Kai man
įvedinejo šnektelėjau su meistru, sake ne tiek naujų įsivedinėja internetą,
kiek kiek iš kis'o ateina. Taip ir iki šiol tik blogus atsiliepimus tenka
išgirsti. Neveltui ir kainos atitinkamos.