Tema: Re: k-sistemos.lt internetas Kaune
Autorius: Raimis
Data: 2015-01-12 12:00:08
realia kok skirtumas ka uzkisi,ar up ar down.

reikia atminti,kad neaisku kas is taves traukia ar LT/Uzsienis tai yra
provaiderio skirtingos
skyles.

Realiai pas bet koki provaideri galima uzkimsti dziura ir tau nesivartys web
:)

namie pas mane telecomas, paimi dideli faila is LT torentu, truktelni
dugnais
11MB/s delfi verciasi ilgai ...

R.

"Caponi"  parašė naujienų news:m905mi$afa$1@trimpas.omnitel.net...

Realus mano pavyzdys - siuo momentu seedinasi 73 torrentai (ivairus, nuo
~1MB pdf'u iki Linux ISO po netoli 1GB dydzio), jokio diskomforto browsinant
nejauciu. Jokie QoS'ai ant routerio nekonfiginti.

Jei kemsasi provaiderio skylutes, tai reikia arba jas didint, arba patiem
prioritetus pasideliot, nes siais laikais pasiulymai vienu metu atsidaryt
tik viena interneto resursa skamba graudziai juokingai.

Beje, siaip nelabai suprantu, kodel uploadinami torrentai turetu daryt
juntama itaka puslapiu narsymui, kur vyrauja downloadas?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/