Tema: Re: dhcp authorisation (telekomas)
Autorius: accu
Data: 2009-06-08 03:26:14
Tai kad klaidžioji ir šneki apie debesis, nieko konkretaus. Paklausiau apie konkretų Buffalo modelį, tai kažkokie nukliedėjimai apie N standartą ir dėžutes... Kokia nauda iš to kad prirašai paklodę teksto šiaip sau...

Turių agregatą A modelis B, kitas daiktas C modelis D, kas naudojat/ar tinkamas tam ir anam/etc. Trumpai aiškiai konkrečiai.

1. Buffalo WHR-HP-G54DD
2. WAN Connection Type: Automatic Configuration - DHCP

--
accu