Tema: Re: dhcp authorisation (telekomas)
Autorius: Feniksas
Data: 2009-06-08 00:59:22
ok, tokio jau ieskau.
siaip tai aktualu, kur tokia f-ja rasti ant kitu standartiniu 4lan 1wan
routeriu
nes man neiseidavo niekaip padaryt, kad pasigautu ip

jei snekame apie konkretu modeli, kaip st585 ar pirelli kazkoki
tai tikrai tikiu kad jie veikia

mano klausimas buvo toks, kad kaip surasti savom jegom
kokie routeriai pasigauna ip is dhcp, siuo atveju is telekomo
man operatore pasake, kad D-Link'ai tokiu routeriu neturi.
ji minejo "DHCP authorization"

noriu, kad eitu pritaikyti savo routerius prie telekomo plano
del to, kad tokiu jau turiu IR kad galeciau nevarzomas upsigreidint/
downgreidint/pakeist, det bilekokius firmwarus ir t.t.
bei nereiktu moket papildomu 200Lt, 50Lt
ar bilekiek.

reikia patirties is tu zmoniu, kurie pasijunge savo
routerius, ne telekomo. konkreciai:
1. Koks routerio modelis?
2. Kokie nustatymai?