Tema: Re: dhcp authorisation (telekomas)
Autorius: Antanas Lapinskas
Data: 2009-06-04 22:07:34
tiks betkoks (beveik) routeris kuris turi wan. Nes buna tokiu kur turi dsl
ir 4 lan.

ten ka sako mergaites is lintelio tai netikek jom, jos ten turi sarasa su
keliais tinkamais routeriais (is tu kuriais teo prekiavo) ir kitu nezino ir
nesigaudo.

Vienintelis atvejis kur dlink netinka tai kai imi gala televizija, tada
nemoka dlinkas padaryt kad skirtingi vlanai butu bridginami ir routinami.,
bet jei imsi gala televizija, tai vistiek 3 metu sutarti reikes rasytis tai
paimsi ir ta pireli uz 30lt.