Tema: Re: Netgear WNDR3700 (v1) vs Linksys WRT610N (v2)
Autorius: Bronco
Data: 2010-12-20 23:43:45
On 2010-12-20 15:43, rycius wrote:
> .
>
> problema tame, kad ddwrt neturi normaliu wireless draiveriu, del to ir
> toks lievas performance. Pabandyk susimesti openwrt, pas mane su juo ant
> 5GHz down - ~11.5MB/s, up - ~8.5MB/s, ant 2.4GHz kiek pamenu down ~7MB/s.

Ačiū už idėją ir info, mėginsiu, nes jau maniau tuoj Netgear'ą mesiu per
langą :) Net kaip client bridžas nesugeba žmoniškai dirbt, tik 6 MB/s
ant 2.4GHz teišpumpuoja, o ant 5GHz tai nei juoktis, nei verkti - 2MB/s
:) DD-WRT su šituo routeriu netinkamas vartojimui daiktas. Lieka viltis,
jog openwrt pagelbės. Gal pasufleruotum tiksliai kurią firmware versiją
naudoji? Nes jau dieną sugaišau eksperimentams, norisi iškart "teisingą"
pasileist.